new year couple !

new year couple !
love u biy

Sunday, December 5, 2010

2.35 pm (6/12/2010)

yes ! akhirnya aku berjaya gak buat fb baru aku n dye !
hehhehee .....
seronoknya aku hanya tuhan jew yg thu betape aku rindu dye sgt2
harap2 kali ni aku dapat kawal emosi aku agar aku dapat hapuskan perasaan cemburu terhadap dye ... tpii aku harus kuatkn semangat aku utk kali niey...
terlalu banyak dugaan aku dan dye... harap2 kali ney aku lebih terbaik dari sebelum2 ney
b,yank rindu perhubungan kita dahulu... kembali lah b... kita jalinkn semula hubungan yg pernah hilang dahalu
jadikan yg dlunya satu cerita yang akan mengajar kita erti percintaan....
bg yank ... b lah segalanya ... b yg telah bg yank kehidupan yg terlalu banyak perubahan... thanks b...
yank akan sentiasa ingat at b..
LOVE YOU DAMN MUCH MOHD FATUR REDZUAN

No comments:

Post a Comment