new year couple !

new year couple !
love u biy

Friday, January 7, 2011

cinta ini membunuhku ! waaaaaaaaaaaaa ~~~~~~

hari demi hari aku hitungkan cintaku .. tapi tetap rase benda yang same,aku terase hjidup ini amat sukar apabila tuhan menguji setiap manusia.tapi ada kalanya aku terase bahagia dengan apa yang aku lalui,tetapi kebahagian yang aku kecapi bukannya mengambil mase yang lame,hanya sementare saja,inikah yang aku dapat setelah aku ditinggalkan oleh nye? hurmm ujian yang allah berikan aku hadapi dengan penuh kesabaran .. hurmm terubat juga rindu aku pada sidye setelah kawan-kawan berada disisi aku.. aku hargai apa yang telah diberi walaupun ianya menyakitkan bagi aku itu semua satu dugaan yang datang dari-NYA .hidup kali ini aku mulakn dengan langkah demi langkah hurmm dengan hati yang tenang aku melangkah ke alam 2011 yang kini aku akan berusia 19tahun ... aku makin matang utk ke peringkat seterusnya ..dengan adenya sokongan kawan2 aku kini akan berubah !bukan atas dasar cinta lagi kali ini !

No comments:

Post a Comment